Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги здравейте!
    Има един въпрос към вас не съм много сигурен дали не е обсъждан вече, ако е се извинявам, че го повтарям. Имам 147 2.0 ТС Selespeed и следния проблем се появи в началото на маесеца когато бяха мъглите първоначално докато карам колата на CITY започна да връща от 3-та на 2-ра с удар и накрая започна от 3-та на 2-ра понякога да неможе да вкарва и само изхърква, дисплея остава да свети 2-ра но колата не е на скорост и се налага да изключа на "N" и след това да включа. Същия проблем го има и когато настъпя колата до 5000 6000 оборота на 1-ва и вмомента в който трябва да смени на 2-ра изхърква и пак не успява да вкара 2-рата. Иначе ако не я настъпя от 1-ва на 2-ра си вкарва без проблеми. Карах я на диагностика правиха и калибрация проблема се оправи за няколко дни и после малко по малко започна да прави същите изцепки. Дали не е от някой лош контакт в някоя букса или някой соленойд да е здал багажа?
    Благодаря предварително за помоща!
    Поздрави!

    Comment


    • Провери и нивото на маслото първо.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Ами ще погледна, а и наистина като се замисля няколко пъти я виждам, че като я оставя два три дена без да я карам после до предната гума има омазано от масло точно под казанчето на селето. Но това е странно защото сферата я сменях преди почти две години, пак ли да се е прецакала... Ще видя довечера като се прибера и ще пиша
        Поздрави!

        Comment


        • Защо трябва теча да е от сферата? Има си от къде да го хвърля по принцип когато уплътненията на хидроцилиндрите са станали на кокал.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Колега гледах днеска маслото като отворя вратата само и проверя маслото всичко е ОК даже е над макса, но след като раздвижа всички скорости на контакт и направо пресошава казанчето значи проблема наистина е бил в маслото но идва другия ми въпрос как да разбера откъде точно тече? Защото от сферата няма как да е все пак съм я сменял с чисто нова

            Comment


            • Маслото се проверява веднага, след като изключи помпата.
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • Вероятно от хидроцилиндрите вътре има загуба на вън. Не мога да кажа с точност. Трябва да се прегледа.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Може да тече от казанчето/маркучите отдолу/,или от уплътненията на задния капак на робота,покрай избирача та направо в скоростната кутия..................
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Ми не тече от робота със сигурност, но го връща в казанчето и то превлива и после виждам как е текло по подкалника....

                    Comment


                    • Колеги здравейте!Може ли да ми кажете къде в София мога да закарам колата си да я погледнат?Проблема е в селспееда,а колата е 147 и колко в най-лошия случай може да ми излезе ремонта?Питам за цената,защото не съм изобщо наясно!Забила е на 2ра предавка и не мога да сменям скоростите!

                      Comment


                      • Колеги днес долях масло раздвижих скоростите оказа се че проблема не е в маслото защото пак си прави същите мизерии, не вярвам да е от синхронизаторите защото като я карах на диагностика се оправи за около седмица и после пак започна... Моля ви помагайте

                        Comment


                        • Малко спам, ама немога да се сдържа....незнаех, че някой от чарковете са 1:1 като на Lamborghini:

                          http://www.lambostuff.com/xq/asp/mar...catalogTav.htm


                          Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                            Малко спам, ама немога да се сдържа....незнаех, че някой от чарковете са 1:1 като на Lamborghini:

                            http://www.lambostuff.com/xq/asp/mar...catalogTav.htm
                            Че то почти целия робот е 1:1 ,на Гта и Стило Абарт робота е от Ферари
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Колеги, пак имам проблем със селето. Кофтито е, че немога почти по никакъв начин да закарам колата до сервиз, така, че се налага да помагате.

                              Излиза грешка с номер P1769 Pump Driving Relay stuck
                              По долу съм прикачил снимка. Прикачил съм снимка и на налягането което ми излиза на MES.
                              Нещо става обаче, защото същата графика чертае и на ОТКАЧЕНА помпа
                              В общи линии, налягането пада до 35бара, след което помпата цъква за момент и спира, при което излиза горната грешка а налягането скача виждате сами до 70 бара - което не виждам как ще стане с невъртяща помпа

                              Това което направих до тук беше да почистя конекторите на релето при акумулатора и тези на голямата букса до него.
                              Никаква промяна. Помпата като и подам директно от акумулатора ток работи.
                              На клемите на релето, на едната имаше 14волта на другата 10.80волта при работещ мотор.

                              В общи линии на празен ход като работи колата през около 9секунди помпата цъква и дотам.
                              Върти ми се датчик за налягането, утре ще погледна това реле в купето/някой да подскаже къде се намира, ако може/, лоша връзка/нямам идея къде, това го казвам заради тези 10,80V./, и проблем с компа на последно място.

                              Благодаря предварително, надявам се на ползотворни мнения.

                              P.S>
                              Из английски форуми четох за абсолютно същият проблем, което се оказа там сфера. Съгласен съм да е сферата, защото беше сменена на скоро с такава втора употреба, но защо чертае такава графика и при откачена помпа?
                              Attached Files
                              Last edited by D22DJ; d.m.y г., 19:09.


                              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                                Колеги, пак имам проблем със селето. Кофтито е, че немога почти по никакъв начин да закарам колата до сервиз, така, че се налага да помагате.

                                Излиза грешка с номер P1769 Pump Driving Relay stuck
                                По долу съм прикачил снимка. Прикачил съм снимка и на налягането което ми излиза на MES.
                                Нещо става обаче, защото същата графика чертае и на ОТКАЧЕНА помпа
                                В общи линии, налягането пада до 35бара, след което помпата цъква за момент и спира, при което излиза горната грешка а налягането скача виждате сами до 70 бара - което не виждам как ще стане с невъртяща помпа

                                Това което направих до тук беше да почистя конекторите на релето при акумулатора и тези на голямата букса до него.
                                Никаква промяна. Помпата като и подам директно от акумулатора ток работи.
                                На клемите на релето, на едната имаше 14волта на другата 10.80волта при работещ мотор.

                                В общи линии на празен ход като работи колата през около 9секунди помпата цъква и дотам.
                                Върти ми се датчик за налягането, утре ще погледна това реле в купето/някой да подскаже къде се намира, ако може/, лоша връзка/нямам идея къде, това го казвам заради тези 10,80V./, и проблем с компа на последно място.

                                Благодаря предварително, надявам се на ползотворни мнения.

                                P.S>
                                Из английски форуми четох за абсолютно същият проблем, което се оказа там сфера. Съгласен съм да е сферата, защото беше сменена на скоро с такава втора употреба, но защо чертае такава графика и при откачена помпа?
                                Смени сферата и ела после да почерпиш.Записва тази грешка защото пуска много често помпата,и ЕКУ-то отичат че е залепнало релето.Аз още преди време ти казах,че ти е пътник сферата
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X